Wednesday, December 8, 2010

iPad 2 dalam masa 99 hari lagi!

Baru macam terdetik nak usha iPad, sekali ada desas desus yang iPad 2 akan mula dipasarkan dalam bulan 2 2011 iaitu lebih kurang 99 hari dari entri ini dituis. Dengar khabarnya lagi, untuk permulaan ni, lebih kurang 400 000 hingga 600 000 iPad 2 akan dikeluarkan oleh Foxconn iaitu pengilang untuk versi iPad 2 ini.

Ada sumber mengatakan sepatutnya, pengeluaran secara besar-besaran akan dibuat pada Januari 2011, tapi terpaksa tunda ke Februari kerana Apple masih lagi tengah buat pengujian kat firmware iPad2. Produck Apple yang bakal keluar nanti kene menjalani ujian yang lasak serta sangat terperinci sebabnye xnak masalah yang kita semua sedia maklum, 'Antennagate'

Dalam iPad2 ni, dikhabarkan mempunyai kamera hadapan untuk 'FaceTime' atau mungkin juga Web Cam, Retina Display and Gyroscope. Mungkinlah kan. Kalau Apple ni tak sayang pelan bisness die, die boleh lah letak memory card slot expansion ke, macam yang ada kat Galaxy Tab tu yang mane tak akan berlaku kot.

Seperti yang kita tengok sebelum ni, Apple selalu buat pengumuman produk baru mereka setiap tahun seperti iPhone bulan Jun, iPod bulan September dan bulan Januari untuk iPad. Jadi, boleh bajetlah biler produk-produk mereka nak keluar setiap tahun. Kalau delay pon dalam seminggu or sebulan je.

0 comments: