Monday, September 20, 2010

iPhone 4 dan Digi dan ...

Ianya di sini, ketibaannya di nanti nanti, iya.. iPhone 4 akan tiba di Malaysia pada minggu depan seperti yang diwar-warkan sebelum ini. Penantian hampir 4 bulan membuahkan hasil apabila Digi akhirnya menyediakan pakej untuk pengguna yang menantikan ketibaan telefon pintar ini.

Seperti yang dilakukan oleh mereka sebelum ini dengan menyediakan iPhone 3Gs, sudah pasti pakej-pakej yang ditawarkan semestinya akan menambat hati pengguna.

Tidak lupa juga pada penyedia telco Maxis yang juga menawarkan iPhone 4 untuk pengguna-pengguna mereka. (Harusslah dieorang pon akan keluarkan jugak next week sebab nak saing ngan Digi).

Kalau diikutkan pada perbandingan yang dibuat sebelum ini, Digi pasti pilihan yang lebih bijak untuk penggunanya yang inginkan perkhidmatan yang baik dan pakej internet yang lebih berbaloi serta jimat untuk wang anda.

Kekal bersama penulis untuk update yang akan datang. Salam.

6 comments:

irOne said...

ketinggalan betul ahaha.. org lain dah semua pakai hp power2 mcm android, kita baru nak try iphone4.. adeh..

RepoMeng Rocky said...

yes.. itu agak mengecewakan.. kita selalu ketinggalan dalam bab2 latest tech on hand ni. sayang sangat. tak tahu lah bile kite akan selari dengan teknologi ni..

JackMahone said...

ape lg roki.. kalo xjd ipad.. iphone 4g la.. mmg siap doa utk ko skali pastu.. hehe

RepoMeng Rocky said...

erk.. pembetulan syed.. iphone 4 ye.. bukan 4g. terima kasih.

Anonymous said...

iphone4? outdated lol.. nowadays people use android.

RepoMeng Rocky said...

hehe.. but there are people who just stick to it. I'm not a apple fanboy but just love the phone with the features its offer.

I'm into Android as well but just in the beginning to know more about it.
love the stability of the OS as well. i get quite of good comment from my friends who use android.

In fact i search around low yat to get htc wildfire for my sister last week but out of stock.

For me, iOS4 and android are the top in their market. other than that, i have least confident on their stability and features to offer.

but nevertheless, cant wait to get my hand with iphone4 soon. (some people get it from SG apple store) but i rather get it under digi. :-)